Kde propagovat svůj web
Ještě před nedávnem fungoval Google + a je velká škoda, že již neexistuje. Běžný člověk jej sice nevyužil, ale ten, kdo vlastní web, ho využíval jako stěžejní stránku. Avšak existují i další možnosti, jak svůj web můžete propagovat a dokonce i poměrně úspěšně.
1. Sociální sítě
To je asi nejdůležitější pojem, který dnes potřebujete. Sociální sítě vám mohou zajistit mnoho fanoušků a trvalých sledovatelů. Pokud chcete sdílet stránku, vložte ji na svůj účet, na instastory na Instagram, případně můžete vytvořit příspěvek. Pokud jste ochotni vynaložit pár korun za propagaci, přepněte si svůj profil na firemní a propagujte příspěvek za účelem propagace stránky. Můžete si dokonce nastavit, jaký druh lidí tento příspěvek uvidí a sledovat dosah.
Využívejte hashtagy, ty jsou velice důležité. Snažte se vymýšlet hashtagy, které jsou originální, ale hledané. Inspirujte se u podobných účtů, a poté příspěvek sdílejte. Hashtagy jsou pomůckou, kterou nevynechávejte, ale snažte se nepoužívat tagy jako #followforfollow nebo #likeforlike. Ty byly vhodné v roce 2014, ale nyní vám můžou jen uškodit.
Na Facebooku sdílejte nejprve stránku s přáteli. Zmiňte v příspěvku, že mají možnost sdílet stránku v případě, že se jim zalíbí. Ovšem neotravujte a nevydírejte své přátele. Sami se mohou rozhodnout. Na druhou stranu je dobré jim připomenout, že tuto možnost také mohou využít.
Avšak na Facebooku se dá sdílet stránka více způsoby. Kromě další placené propagace Facebook nabízí nepřeberné množství skupin a stránek. Pokud máte například blog, najděte si blogerské facebookové skupiny a přidejte se. Zde je však na místě chovat se aktivně. Sdílet stránku s popiskem, komentovat a odpovídat na komentáře. Nechat si poradit a naopak poradit jiným. Ale hlavně – respektovat se.
2. Chovat se aktivně
Pokud budete komentovat ve fórech a na stránkách, k čemuž přidáte i svou vlastní stránku ke jménu, či na konec komentáře, můžete se velmi dobře zviditelnit. Je však třeba zachovat zásady netikety a věnovat se tématům, pod které váš web spadá.
3. Články na protiúčet, rozhovory
Pokud vlastníte blog, můžete se domluvit s dalšími blogery, že si navzájem napíšete nějaký článek a budete si jej sdílet. Ovšem neodklánějte se od tématu, na který se zaměřujete. Vytvářejte rozhovory s ostatními uživateli, kteří vás budou poté sdílet a případně neodmítejte vy rozhovor, protože se může stát vaší vizitkou.